Johny37

Smisk på stjärten av en tant

In smisk, spank, spanking on 27 maj 2009 at 20:11

Kom hit!: säger tanten. Jag vet vad som ska komma och stelnar jag till. Jag ser att hon har satt sej i soffan. Jag börjar gå mot henne. Jag känner mej nervös. Jag går långsamt mot henne. Nu står jag bredvid henne där hon sitter i soffan. Hon säger något om kaffe koppen jag slog ut. Kaffe koppen tänker jag. Men….. Jag trodde hon hade glömt bort den. Hon sa att det inte gjorde något när det hände och att pappret som blev blött inte var något viktigt. Hon fortsätter och säger att pappret var en värdehandling och att hon nu blir tvungen att begära en ny av ordförande för partistämman. Jag känner hur hon klappar till mej i stjärten. Hon fortsätter med att fråga om jag förstår hur pinsamt det är att behöva gå till ordförande nämndeman och säga att man förlorat en så viktig värde handling. Plötsligt känner jag hur hon börjar knäppa upp mina byxer. Hon drar ner dom över stjärten.Dom faller ner till golvet. nu står jag där i bara kalsongerna och tröjan. Jag känner hur hon klappar mej där bak. En svag känsla av förlägenhet smyger sej på. Hennes röst är inte direkt hård. men det fins en bestämdhet och en fasthet i den. Hon tar tag i min arm. Och drar mej neråt. Jag märker hur jag ofrivilligt stretar i mot. Inte mycket, men……… Hon drar ner mej över sitt knä. Hon klappar mej på stjärten medans hon frågar hur jag kan vara så klantig. Jag känner mej generad.. Jag känner hur hon plötsligt drar ner mina kalsonger. Det känns bart. naket…… hon smeker mej på stjärten och säger: om du inte kan göra som jag sägeroch lära dej att se dej för och tänka på vad du gör så blir jag tvungen att ge dej smisk på stjärten gubben. Förstår du: Säger hon med lite skarpare röst. Ja: säger jag svagt. Duktig pojke säger hon medans hon klappar mej på baken. Jag känner hennes händer på min stjärt. Den svaga känslan av förlägenhet är nu mycket starkare. Hon klappar mej på stjärten utan att säga någonting. Hon fortsätter att klappa mej på stjärten. Tystnad…….klapp..…………….tystnad…….klapp……..tystnad…………………klapp…….. En känsla av nervositet smyger smyger sej på. Tystnad……….klapp…………tystnad……….klapp. Känslan av nervositet blir starkare. Jag lägger märke till att jag ligger alldeles spänd i kroppen. Hon måste ha märkt det. Hon säger: Då tar vi det då gubben. Det svider till när första dasken kommer. Jag gnyr till: Aajj. Det svider till i stjärten igen. Ska du tänka dej för i fortsättningen: sägerhon. Ja: gnyr jag svagt. Det svider till lite igen. Det låter bra det min pojk: säger hon. Hon daskar till igen. Den här gongen är der hårdare. Jag rycker till. En till. Jag rycker till igen. Det känns varmt i stjärten. Hon daskar till mej i stjärten igen ännu lite hårdare….. En till också en till. dask efter dask. Nu svider det rejält i stjärten och jag gråter. Hon stannar upp. Klappar mej mjukt i baken och frågar om jag ska skärpa mej. Jaa: Säger jag snyftandes. Hon daskar till mej i stjärten. Jag rycker till. den här gongen är det ännu lite hårdare. En till. Dask dask dask. dask……dask…..dask….dask. Det svider och känns varmt i stjärten. Dask……..dask……dask…….dask………Dask……dask……dask…….Ska du göra som jag säger i fortsättningen: Säger hon. Jaaa: Snyftar jag svagt. Dask……..dask………dask……..Jag ska: gråter jag. Dask…..…dask………dask…….dask……..Så, nu räcker det säger hon. Hon klappar mej mjukt på stjärten. Så blir det lille gubben om du inte lysnar på tillsägelser: säger hon milt medans hon klappar mej mjukt i baken. Förstår du? Ja: snyftar jag fram. Hon klappar mej mjukt i stjärten och säger med mjuk röst: Du måste förstå att det är för att jag vill dej väl som jag ger dej smisk. Förstår du det: säger hon igen medan hon klappar mej mjukt i stjärten. Ja: säger jag snyftandes. Såja nu är Smisk på stjärten av en tantdet över lilla gubben: säger hon och klappar mej i baken några gånger till. Hon drar upp mina kalsonger. Så, säger hon och klappar mej på kalsongbaken några gånger. Så, nu kan du resa på dej: säger hon. Jag reser mej upp och drar upp mina byxer. Såja nu är det över gubben, säger hon och torkar mina tårar. Nu går vi och lagar mat. Jag går före henne ut i köket. Hon klappar mej mjukt i baken och frågar vad jag vill ha till middag………..

 

Alem. En annorlunda historia

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

